4 Aralık 2015 Cuma

YAZMAZSAM DAYANAMAM- ANANIZI AĞLATAN KAMPANYA

Dikkat: aşağıda okuyacaklarınızın hiç bir eğitim kitap içerikleri ile alakası olmayıp, tamamen bu işi uzun yıllardır yapan biri olduğum ve , yaptıran, onaylayan, onaylamayan  vs vs insanların içerisinde olmamın  verdiği ayrıcalık ile yazmış bulunuyorum. 


Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyenlere , buyurun kötü bir reklam!!!

Reklam niye yapılır? Dikkat çekmek için- KABUL
Reklamda neye dikkat edilir? - Ürün- İçerik ilişkisi - KABUL
Reklam Dolaylı mesaj ile dikkat çeker? çeker -KABUL



iyi de kardeşim , illa dikkat çekeceğim diye rezil olunmaz ki..
- he he he çok esprili oldu abii!! bundan yürürüz!!! müşteri istemezse kreatif der çakarız!! diye mi düşündünüz acaba?
yoksa
-bana öyle birşey yapın ki herkes bizi konuşsun!! iyi kötü farketmez!! bizden bahsetsinler !!logoyu da büyütün!! diye mi brief geldi ??

ne olursa olsun, anneler değerlidir , anneler kıymetlidir, MUTLULUKTAN bile olsa annelerin ağlatıldığı bir kampanya düşünülmemeli. yapılmamalıydı.

hangi reklamdan bahsettiğimi anlnadınız değil mi!!
ANANIZI AĞLATACAK KAMPANYA-iç ses(incecik ses tonu ile): ama mutluluktan kihkihkih






yaw bi git!!! 

şimdi aranızdan bazı zekiler çıkıp 
-ya bak konuşuyosun ama , baaakkk dikkatini çekmiş, baaakkk satmışlar evleri vs vs diyebilir

açıklayayım:
1. kampanya şartları uygun olur ise , türkiye de ev satmamak mümkün değil. bu ara yatırım aracı olarak en çok gayrimenkul sektörü kazandırıyor. hepimiz biliyoruz. ayrıca;
--  ABİ BURASI GELİŞEN BÖLGE -ABİ BAK BU EVİ 2 YIL SONRA ŞU FİYATA KESİN SATARSIN
cümleleri ile nasıl olsa satışa ikna ediliyor. önemli olan müşteriyi satış ofisine çekmek- 

2. evet konuşuyorum ama iyi değil, "ananızı ağlatan çikolata" desem aklına nasıl ki acı birşey geliyorsa bu da öyle kardeşim.. biraz beyin lütfen

3. tabiki konuşucam ki artık her önüne gelen artık "KREATİF" olmak adına saçmalamasın. 

4. sen kimsin ki de konuşuyosun diyen "kreatif ekip" nasıl bir brief ve nasıl bir zaman baskısı sonucu bu iş ortaya çıktı bilmediğim için sürçi lisan edersem affola


son olarak 
reklam filminde "ANANIZI" bölümünü "ANNENİZİ" olarak düzeltmeniz kibar olmuş ama medya planlamalarınızda outdoor ve ilanlarınız göz önünde olduğu için bu kibarlığınız malesef ki sonuç vermiyor!

satış ofisinize müşteri geldi ise sebebi, 
1. aaa yeni proje çıkmış hadi gidip oraya da bakalım diyen gayrimenkulkolikler
2. renginiz(başka kurumsal itibarlı firmaları hatırlatıyor)(dert yok hepimiz kullanıdk bunu)
3. kampanya kelimesi cazibesi ve iyi satış ekibi.




SON NOT: satış ofisinde verilen bilgilerin dürüstlüğüne verdiğim önemi daha sonra yazacağım. Gayrimenkul müşterisi enayi değildir. altı çizgili bölümde gerçekten gelişecek ve değer kazanacak projeler üzerinden ilerledim. bilgine!

hadi byby
Cadı... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder