7 Haziran 2011 Salı

HIRSIZLIK YAPMAYIN KARDEŞİM!!!

 efendim.. uzun zamandır ayrıyız.. bunu telafi edeceğiz hiç merak etmeyin...

hatta bu telafiye reklamcılıkta en uyuz olduğum şey yani "hırsızlık" ile başlayalım..

kopyayı anlarım, yurtdışında yapılmış reklamı türkçe seslendirmeyide, sonra ne bilim benzetme anımsatma özendirme vs vs hepsini anlarım.. ama hırsızlık ayıp be kardeşim!!! hadi müşteri salakta sizde kendinizi salak yerine koymadınızmı?? abuk subuk hergün şikayet alan hani o sevgili rakibiniz 118 33 e bir defa daha alkış istiyorum.. özgün oldukları için.. gıcık oldukları için.. ama kendileri oldukları için..

unutmayın sayın reklamcı arkadaşlarım!!! en kötü fikir hırsızlıktan iyidir....


sevgili okuyucu izle ve gör!!!


 

5 yorum:

  1. 118 80 ve 118 33 aynı kurumun servisleri değil mi?

    Ayrıca ben bu bilmiş sekseni daha çok sevdim.Dediğin gibi bir hırsızlık söz konusuysa telif hakkı denen bişey var bilmişlerden bunun parası çatır çatır alınır:)

    Neyse sevdim ben bu yeşil yaratığı 11833 den bin kat iyi ama tabii hırsızlığı tasvip etmiyoruz!

    YanıtlaSil
  2. 118 li tüm reklamlar hakkında yazmaya başladığımızda yorumlar ile beraber kalın bir kitap olur:))) yapsınlar,kapışsınlar,iyisi kötüsü ortası alaaaa... lakin çalmasınlar.. yuh yani... müzik herşey aynı??? bari kırp montajla dimi... beleşçiler!!!!!

    YanıtlaSil
  3. bir şeyler yaratmaya çalışan genç yeteneklerin de hem zamanı hem parası heba oluyor bu ülkede. yaratmayı türetmeyle karıştıranlar da var tabii..ama bu resmen hırsızlık. türetmek bile değil. reklamveren bilerek mi aldı bunu acaba diye sorasım geliyor..

    YanıtlaSil
  4. 10 Kasım'da da saygıyla (ana)rlar ,

    YanıtlaSil
  5. bende reklam işiyle ugrasıyorum ama suan okadar çok reklam ajans ları varkı herkes yapmaya calısıyor boyle hırsızlıkların cogalmasıda normal oluyor...


    bizede bekleriz http://www.anindayorum.com

    YanıtlaSil