26 Ocak 2011 Çarşamba

neden yazıyorum diye soranlara?

sen kimsin? nesin? neden yazıyorsun? ne haddine? diyenlere cevabım;

ben benim! kendimi bildim bileli reklam izler incelerim, birde güzel sanatlar mezunuyum birde görsel iletişim okudum.. üstüne kişilik analiz sertifikaları sahibiyim, en büyük reklam veren firmada da çalıştım, en büyük firmalara reklam veren ajanslarda da...eh daha ne diyeyim..

yalakalık yapmam, öyle büyük ajanslara takılmama, yönetmeni kimmiş umursamam,parasına hiç aldırmam.kısaca ben bu işin objektif kelimeleriyim..

reklamcadısı...

2 yorum:

  1. İyi yapmışsın. Ben de Hürriyet gazetesinde sekiz yıl reklam yönetmenliği yaptım. Meslektaşız. İçinden ne geliyorsa sen yaz. Ben de takip edeyim seni.. Reklam cadısı, bir zamanlar Cadılar ajans vardı. Üç bayan arkadaş.. Yıllar öncesi.. Onları hatırlattın.. Başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
  2. bir ara kaybolmak durumundaydım.. ama şimdi kocaman bir kazanla geri döndüm.. reklamları kaynatalım:))) beklerim efendim..

    YanıtlaSil